درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13331صفحه نخست » خبر یکشنبه، 29 شهریور 1393 - 18:50
شروع نقطه وظایف روابط عمومی به روایت معاون اول رییس جمهوری
گفتمان دولت یازدهم بر سه پایه اعتدال، تدبیر و امید شکل گرفت؛ ما الان سال دوم دولتمان هستیم؛ هر چقدر از فضای گفتمانی نشات گرفته از انتخابات فاصله می گیریم باید این فضای گفتمانی در دستگاه رسمی مان شکل بهتری به خود بگیرد. شروع نقطه وظایف روابط عمومی از اینجاست که گفتمانی که در یک سال گذشته در جامعه مطرح شده بود، الان باید دید این گفتمان در دستگاه های اجرایی چگونه قرار است تثبیت شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون اول رییس جمهوری گفت: در فضای رسانه ای کشور سهم منتقدان و مخالفان دولت از سهم حامیان دولت بسیار بیشتر است.

 

اطلاع رسانی را وظیفه دولت و حق مردم می دانیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری در نهمین نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: لازمه خدمت صادقانه، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و بموقع است.وی ادامه داد: ما در این دولت به دنبال افشاگری نیستیم اما اطلاع رسانی را وظیفه دولت و حق مردم می دانیم.

معاون اول رییس جمهوری افزود: مردم باید از این حقوقشان برخوردار باشند و به صورت شفاف بدانند در کشورشان چه می گذرد و دولت نیز وظیفه اش این است که اطلاعات را به صورت شفاف به مردم بدهد.

 

کارهایی که انجام می شود به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسد

معاون اول رییس جمهوری در جمع روسای مراکز روابط عمومی دستگاه های اجرایی کشور گفت: جمع شما و شورای اطلاع رسانی دولت مسوولیت بسیار مهمی بر دوش دارد؛ بالاخره دولت در مقطعی خاص کار را شروع کرده و باید همه کمک کنیم که کارهای کشور را طوری تصمیم گیری کنیم که مشکلات کشور را برطرف کنیم و هم کارهایی که انجام می شود را به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسانیم و در مقابل با جریانی که به نوعی دارد از نظر فضای رسانه ای، دولت را اذیت می کند برخوردی مناسب و معقولی داشته باشیم که در دامشان گرفتار نشویم.

 

لزوم توجه به پدیده مهمی به نام افکار عمومی

وی افزود: برداشت من از شرکت در جلسه روابط عمومی دستگاه ها، موضوعی فراتر از یک موضوع اجرایی و اداری بود؛ علتش این است که به یک نیاز اساسی جامعه مرتبط هستیم و آن هم توجه به پدیده مهمی به نام افکار عمومی است؛ افکار عمومی مهمترین قدرتی است که موفقیت یا عدم موفقیت نظام اداری و اجرایی کشور را سامان می دهد؛ ما اگر غفلت کنیم از این که افکار عمومی به چه سمتی می رود، ممکن است هر چقدر هم تلاش کنیم ببینیم به جایی رسیدیم که افکار عمومی برداشتی متفاوت دارد.

جهانگیری تصریح کرد: بدون حضور در افکار عمومی نمی توانیم گفت و گویی جدی میان دستگاه های اجرایی و شهروندان به وجود بیاوریم و آن را پایدار کنیم؛ روابط عمومی از یک جهت پایه و اساس حضور دولت در افکار عمومی است و اصلی ترین جایگاهی که برای روابط عمومی باید قایل باشیم این است که این پایه چگونه می خواهد حضورخود را در افکار عمومی ثابت کند.

 

شروع نقطه وظایف روابط عمومی 

معاون اول رییس جمهوری افزود: دولت در دو سطح با افکار عمومی مواجه است؛ اول سطح گفتمانی، که گفتمان دولت محصول یک حماسه مشارکت به نام انتخابات است؛ دوم در سطح اجرایی، که به عملکرد بخش های اجرایی کشور مربوط می شود.

وی ادامه داد: گفتمان دولت یازدهم بر سه پایه اعتدال، تدبیر و امید شکل گرفت؛ ما الان سال دوم دولتمان هستیم؛ هر چقدر از فضای گفتمانی نشات گرفته از انتخابات فاصله می گیریم باید این فضای گفتمانی در دستگاه رسمی مان شکل بهتری به خود بگیرد.

وی افزود: شروع نقطه وظایف روابط عمومی از اینجاست که گفتمانی که در یک سال گذشته در جامعه مطرح شده بود، الان باید دید این گفتمان در دستگاه های اجرایی چگونه قرار است تثبیت شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد